vrijdag 31 december 2010

schetsen en onderzoek "moderne Goden"

Gandhi

Aan de slag...

Natuurlijk ben ik eerst aan de slag gegaan met de hoofdpersoon van mijn project. De eerste dagen heb ik hem verschillende keren getekend om feeling en diepere inspiratie te krijgen. Daarna ben ik begonnen met tekeningen te componeren waarbij Gandhi fungeert als god/geest. Natuurlijk zijn de tekeningen die je nu te zien krijgt nog niet klaar. Ik begin met potlood op geel papier met een highlight met wit krijt...





Hieronder staan schetsen van potentiele schilderijen.. De omgeving van de god Gandhi.......................



Natuurlijk ben ik nog maar net begonnen. Op het moment dat jullie deze tekeningen zien zijn er al andere tekeningen en veranderingen ontstaan. Wordt vervolgt....

5 opmerkingen:

  1. Zoals ik van je gewend ben ziet het er al goed uit. Respect man voor wat je doet. Jij ook een fijn uiteinde en een heel gelukkig, liefdevol en creatief jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik vind het super dat je je ervaringen met ons hier deelt!
    Wat een land hè :) Ik wil t ook een keer met eigen ogen zien en ervaren.
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit. Een van jouw geliefde technieken. Leuk om een van jouw dromen in vervulling te zien gaan worden. Geweldig
    Groeten Rosita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Fantastisch! Ik ben benieuwd naar wat er nog komt! Ga ZO DOOR....

    Groetjes Hanneke

    PS. Ook gelukkig nieuwjaar van Frits, Lineke en Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd waar dit in resulteert.

    BeantwoordenVerwijderen